piątek, 4 maja 2012

RODZIAŁ3


* Oczami Klaudii *


WTF!? Nawet nie wiedziałam co się stało! Widziałam tylko Eveline i Harolda, który z nią rozmawia, a po chwili byłam na scenie?! CHORE... W jednej sekundzie poczułam na sobie miliony paczadełek, które patrzą się na scenę na której stoję JA! Kompletnie nie wiedziałam co mam robić. Stałam przez parę minut jak słup. Wtedy poczułam jak ktoś chwycił moją rękę i pociągnął mnie w swoją stronę. Był to Niall ;) Blondyn wyszczerzył do mnie zęby, a ja nie wiedziałam co mam robić... Zacząć krzyczeć? Nie, bo weźmie mnie za kretynkę! Więc postanowiłam, że nie zrobię nic tylko odwzajemnię jego uśmiech. Jak masz na imię PIĘKNA?- zapytał. CO? JAK? ŻE CO? NIALL HORAN POWIEDZIAŁ DO MNIE PIĘKNA ! No nie mogę ! Trzymajcie mnie. Jestem Klaudia.- odpowiedziałam mu nie dając po sobie poznać, że mam nogi jak z waty stojąc przy nim . Ja jestem Niall. NO PRZECIEŻ WIEM KRETYNIE! ZNAM CIĘ BARDZO DOBRZE... -oczywiście to były moje myśli. Którego z nas lubicie najbardziej?- spytał nas Liam. Zgodnie z Ev odpowiedziałyśmy, że wszystkich. Jak tu nie lubić ich piątki? Chociaż... Jakby zapytali na kogo mam chrapkę to już co innego.^^
Kochani... Evelina ma dzisiaj urodziny!- powiedział loczuś. Tłum zaczął piszczeć jakby Ev była jakąś gwiazdą. Przyjmij od naszej piątki najszersze życzenia - powiedział do niej Harold i dał jej buziaka. JA TEŻ CHCE.! Zaśpiewajmy jej sto lat ;*- zaproponował Louis. Evelina oczywiście stała na tej scenie cała czerwona. Kto by nie był czerwony jak burak?. Oni zaczęli śpiewać, a ja podeszłam do niej i złapałam ją za rękę. Tak bardzo mi ją ścisnęła, że aż czułam jak mi kości pękają. Potem Zayn zapytał MNIE.. Rozumiecie MNIE ! Jaką piosenkę chce żeby zaśpiewali. Chwilę się zastanowiłam i powiedziałam.... Gotta be you ;)) Kiwnął tylko głową, że przyjął to do wiadomości. Jest jeden warunek - dodał Niall. Jaki? - zapytałam. MACIE ZAŚPIEWAĆ TO RAZEM Z NAMI. Z miną WTF spojrzałam na Ev, która nie wierzyła w to co powiedział głodomorek. Ale my przy tym wyjemy, a nie śpiewamy- odpowiedziała mu Ev. Oj tam, oj tam. Nikt niema doskonałego głosu. -powiedział Liam. Tak i mówi to ten, który ma dzięki swojemu głosowi 1000000000.... fanów.  - mówiąc mu to zrobiłam minę, której nawet nie mogę opisać. Chłopaki zaczęli śpiewać, a my z Evcią byłyśmy w 7 niebie, śpiewałyśmy (nie do mikrofonów), nawet troszkę potańczyłyśmy .^^ Aż tu nagle nadszedł moment w którym Zayn śpiewa do Jacoba (tej laski z teledysku).
Idzie tu!- wrzasnęła Evelina. No nie, kurwa ślepa jestem! Przecież widzę, ale po co?- zwróciłam się do niej. I wtedy jego ręka dotknęła mojej. TRUP NA MIEJSCU! Trzymając mnie za rękę oddalił mnie od Evci i stałam z nim na samym środku sceny. On robił do mnie te swoje słodkie oczka, a ja czułam się przez chwile jak Only Girl In The World <3. Tylko ja i on. Po tej piosence wyszeptał mi tylko do ucha - Tobie też się coś należy .^^ A ja zamiast coś powiedzieć po prostu się uśmiechnęłam.... NO TOTALNY KRETYNIZM cnurehfureuvrneuvucushcuwe.....


* Oczami Eveliny *

Po tym gdy Zayn zaśpiewał KLAUDII piosenkę czekałam już tylko na moją kolej. Gdzie moja piosenka zaśpiewana przez Harolda dla mnie ja się pytam!? Wiecie jak głupio patrzy się ze sceny na fanki, które mają ochotę cię rozszarpać wzrokiem? Nie? To ja wam powiem... ZAJEBIŚCIE.! hahaha... Może jestem samolubna, ale cieszę się, że to właśnie ja tu stoję, a nie któraś z nich.
Okey! Nie mamy tyle czasu ile byśmy chcieli, więc musimy powoli kończyć już dzisiejszy koncert- powiedział Harry. WHAT?! JA SIĘ KURWA PYTAM, GDZIE PIOSENKA DLA MNIE?! -.- Ale najpierw obiecana piosenka dla tej ślicznotki. - dodał. Hazza najprawdopodobniej czytał mi w myślach , albo widział moją minę. Osobiście stawiam na to drugie .^^  Z Klaudią się trochę już oswobodziłyśmy na scenie  i nawet zaczęłyśmy śpiewać do mikrofonów . (tylko czasami) I oto nadchodzi solówka ZACNEGO Harolda. Widziałam loczka zbliżającego się do mnie. Śpiewając ....
                                       " Baby You light up my world like nobody else "
objął mnie jedną ręką w tułowiu i przyciągnął do siebie .^^ Normalnie aż czułam jego oddech ! Patrzył mi się prosto w oczy. Ja jemu też ,ale chodzi mi bardziej o to, że inni chłopacy zazwyczaj patrzą się lasce w cycki, a nie w paczydełka. To była wyjątkowa chwila, którą..... przerwał Lou! 
Harry śpiewaj dalej, potem się na nią pogapisz. Nic by nie było w tym złego jakby nie fakt, że tan gamoń powiedział to do mikrofonu!! ... Teraz to te fanki nie chciały mnie tylko rozszarpać, ale pokroić na kawałki, zamoczyć w miodzie i rzucić pszczołą oraz dać psom o ile by to chciały ruszyć. Klaudia najwyraźniej zauważyła, że czułam się skrępowana, bo do mnie szybko podbiegła. 
Nie przejmuj się tym, baw się kretynko, bo ten sen się zaraz skończy... -powiedziała, raczej wywrzeszczała, ale jeden pieron. 




* Oczami Harrego *


No i tak... Koncert się kończy na scenie są dwie ślicznotki, których pewnie już nigdy nie spotkam... Ta jedna naprawdę wpadła mi w oko. Nie dość, że ma śliczne oczy to jeszcze jest blondynka ;) 
Lou, dziewczyny mogą iść z nami za scenę ?- podbiegając do niego zapytałem. Zgłupiałeś.. Paul nas zabije! -spojrzał na mnie głupio. On ma racje. Dziewczyny powinny iść z nami, bo przecież reszta fanów je zabije... - dodał Niall. Kurcze, no dobrze, ale ja się nie będę tłumaczył Paulowi ... - uśmiechnął się do mnie i Nialla. 
Zayn, Liam i Louis zaczęli się żegnać z tłumem fanów, a ja z Niallem podeszliśmy do dziewczyn. 
Tak sobie pomyśleliśmy z chłopakami... Może chcecie iść z nami na zaplecze.. - wydukał loczek. Harry kretynie, słyszysz jak to brzmi? - Niall spojrzał na mnie jak na idiotę, a po chwili dodał. 
Jemu chodziło o to czy chcecie dostać od nas autografy, jakieś upominki czy coś w tym stylu. JASNE, ŻE TAK!! - wykrzyczały dziewczyny. To chodźcie za nami.- powiedziałem. ;))

______________________________________________________
BARDZO KRÓTKI, ALE NIE MIAŁAM JAKOŚ WENY DZISIAJ... OBIECUJĘ, ŻE SIĘ POPRAWIĘ.... <3

5 komentarzy:

  1. uhh , ohh , ahh <33 Kocham :3 Loczuś , jak ja go kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudowne opowiadanie! ^^Będę tu wpadać częściej ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. i ty mówisz że nie miałas weny?! przecież to jest boskie :D
    czekam na kolejny :)
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgubiłam adres ale znalazłam ! To jest świetne to ja teraz bede sobie nadrabiać rozdziały i komenty ! <3 Harold kretynie! mwhaahahah <3

    OdpowiedzUsuń