wtorek, 15 maja 2012

ROZDZIAŁ 5

* Oczami Nialla * 

Rano obudził mnie budzik. Była godzina 6:30! Mieliśmy dzisiaj rano wywiad w radiu i miał się zacząć on za półtora godziny. Poszedłem do łazienki się ogarnąć i ubrałem się TAK. Gdy zszedłem na dół do kuchni zauważyłem Liama robiącego sobie naleśniki ;)
- Kocik...Zrobisz mi też z 6 takich naleśniczków?- mówiłem mu głaszcząc jego ramię.
- A sam sobie nie umiesz zrobić ?
- Ale jak ktoś zrobi smakują lepiej !- zrobiłem oczka kot ze Shreka ;)
- Dobrze, siadaj.
Z uśmiechem na ustach zająłem miejsce przy stole i patrzałem co robi mój tatusiek.
- Dzisiaj mamy iść do Nandos z Klaudią i Eweliną, pamiętasz?- zapytał kuchcik.
- Pamiętam, Hazza przecież nie dał mi o tym zapomnieć. Wczoraj cały dzień się tym jarał i skakał jak "tamta" mu odpisała na sms.
- Najwidoczniej mu się podoba. - odpowiedział.
- Pewnie będzie ją podrywał na spotkaniu ;) - zacząłem poruszać brwiami.
- Musicie mnie obgadywać? Możecie mnie bezpośrednio zapytać.- odezwał się loczuś.
- Oj tam, oj tam! Więc, pytam cię w  prost.. Podoba ci się ta blondynka z koncertu ? - zapytał go Liam.
- Taaak. Jest bardzo ładna, ale nie wiem czy ja jej wpadłam w oko. Boże! Co ja wygaduję przecież jestem Harry Styles . ;) - zaczął się śmiać, a my razem z nim.
Potem doszedł do nas Louis i Zayn. Po zjedzonym śniadaniu pojechaliśmy do radia. Pod studiem czekała na nas masa fanek z plakatami, transparentami i naszymi zdjęciami, ale ochroniarze oczywiście nie pozwolili nam nawet dać paru autografów ;( Od razu musieliśmy iść do środka. I zaczął się wywiad.

* Oczami Zayna *

 Wywiad zleciał szybciutko. Potem parę podpisów i do domku. ;) Pobiegłem do pokoju się szykować na spotkanie z Klaudią .... no i oczywiście Ewelina w rzeczy samej. Wbiłem do łazienki na szybki prysznic i założyłem ten strój ;)  
Nie wiem dlaczego, ale bardzo się denerwowałem przed tym spotkaniem. Gdy zszedłem na dół Hazzy i Louisa nie było, Liam siedział przed ekranem laptopa i odpowiadał na wiadomości z TT, a  Niall brzdąkał na gitarze piosenkę od Demi Lovato mianowicie "Skyscraper"... Załączyłem telewizor i skakałem po kanałach. Spojrzałem na zegarek i była godzina 13:30.
Chłopaki !! !! Zbieramy się! Patrzcie która godzina. - wrzasnąłem i reszta zostawiła swoje dotychczasowe zajęcia i  zaczęła ubierać buty.
- Czekajcie na nas.- zawołał Lou. I cała nasza 3 spojrzała się na schody, z których schodzili pan loczek i pan marchewka. Wyglądali mniej więcej tak ;D .... Wariaty 2! Po 20 minutach byliśmy już w Nandos. Czekaliśmy tylko na dziewczyny. Z chłopakami zaczęliśmy się wygłupiać, aż w pewnym momencie do środka weszły dziewczyny ! Ewelina była ubrana tak  i miała tak spięte włosy .  Klaudia wyglądała jeszcze śliczniej. Miała na sobie to , a włosy takie ;) Wyglądała ślicznie. Jako pierwszy przywitał się z nimi Harry, następnie Niall, Liam, Louis i na końcu ja.
- Co zamawiamy ?-spytał Niall i wszyscy wsadziliśmy nosy do menu szukając czegoś ciekawego.
- Ja poproszę to- pokazała palcem Klaudia, a zaraz za jej zamówieniem padły następne. Siedziałem obok Liama i Harrego. Liam siedział obok Klaudii, a ona zaraz przy Niallu. Harry zajął miejsce obok Ev i po jej drugiej stronie siedział Lou.
- Liam zamień się miejscem.- szepnąłem mu do ucha.
- Dlaczego?
- Bo tu jest niewygodnie. - i spojrzałem na krzesło.
- Tobie się niewygodnie siedzi, a mi się będzie dobrze siedziało?- spojrzał na mnie jak na kretyna.
- Powiedź wprost, że chcesz usiąść obok Klaudii ;)- gdy Liam powiedział to na głos zrobiłem się czerwony jak burak! Jak on mógł. Kopnąłem go w nogę pod stołem, ale chyba nie trafiłem, bo zaraz Lou zaczął krzyczeć, że ktoś go kopnął. Wszyscy zaczęliśmy się śmiać, aż reszta klientów zaczęła się na nas gapić.
Siedziałem sam i patrzałem tylko na telefon. To znaczy nie sam, bo reszta też była, ale Ev była zagadywana przez Harolda i Louisa, Niall był zapatrzony wyłącznie w swój talerz i tylko pilnował żeby mu nikt go nie zabrał ... a Liam zagadywał brunetkę.
- Muszę do ubikacji. - oznajmił Daddy i opuścił nasze towarzystwo.


* Oczami Klaudii *

Gdy Liam poszedł do kibla patrzałam na Nialla jedzącego swoje danie ;) Wyglądał on dość śmiesznie. Zauważyłam, że Zayn siedzi sam i w dodatku smutny.
- Cześć ;) Daj swojej dziewczynie troszkę odpocząć od siebie ;) - uśmiechnęłam się do niego poprawiając grzywkę.
- Ooo cześć ;D haha. Nie mam dziewczyny.- odpowiedział, szczerząc się do mnie. Szczerze mówiąc, gdy to usłyszałam to się ucieszyłam.
- Liam wspominał coś o tym, że mieliście dzisiaj wywiad i jak było? Zadawali ci jakieś trudne pytania?
- Nie, nie ;) Pytań tego typu słyszałem już 1oooooo razy i z odpowiedziami na nie, nie miałem większego problemu ;D Rozmawiając z nim nawet nie zauważyłam, że wrócił Liam z kibla. Przy nim jakoś czas mija szybciej .^^

* Oczami Harrego * 

Jezu! Evelina nie dość, że jest śliczna to i  mądra! W końcu cała nasza 7 zaczęła rozmawiać wspólnie. Śmialiśmy się i rzucaliśmy się jedzeniem. Jak zawszę Niall był zły z tego powodu... Tyle jedzenia się marnuję ;) hahah. W Nandos byliśmy już około 2 godzin. Dość długo !
- Słuchajcie! Może pójdziemy jeszcze do wesołego miasteczka? Co wy na to dziewczyny ? Chyba, że macie już jakieś plany?
- Nie, spoko ;) Nie mamy planów. - odpowiedziała Klaudia.
- O takkkkk!!!! WESOŁE MIASTECZKO!  - Zaczęli krzyczeć Louis i Niall.
Po 30 minutach drogi pieszo byliśmy już na miejscu.
- Ja chcę iść na rollercoaster.- oznajmił głodomorek.
- Ja pójdę z tobą ;)- krzyczał biegnący za nim Liam.
- To co robimy?- zapytałem reszty.
- No jak to co? Biegniemy za nimi ;) Muszę zobaczyć jak płaczesz na kolejce! - odpowiedziała mi Evelina, a po chwili łapiąc moją rękę i zaraz wszyscy siedzieliśmy już w siedzeniach kolejki. Siedzenia były podwójne. To wyglądało mniej więcej tak:
Louis- Liam
Ja- Evelina
Zayn- ( z jakąś małą fanką)
Niall-  Klaudia.
Wszyscy wrzeszczeliśmy wniebogłosy ! ! Po zakończonej " masakrze na kolejce" Niall musiał do kibla, a Zayn całował ziemię hahaha... Potem poszliśmy na popcorn! Poszliśmy sprawdzić naszą celność, mianowicie mieliśmy trafić małą piłeczką w ruszające się kaczki.
- Ja pierwszy. - wcisnął się Lou.
- Drugi.- wrzeszczał Niall.
- Mi to obojętne i tak was pokonam. ! - chwalił się Zayn.
Chłopaki jeden za drugim pudłowali ( mieli tylko 3 rzuty). Teraz przyszła moja kolej. 
- Yeaaaaah! Tak się to robi! - zacząłem wrzeszczeć. Wygrał pan misia- powiedział sprzedawca.
-Wybierz sobie jakiego chcesz ;)- spojrzałem na Ev. Nie! To twoja nagroda - zaczerwieniła się blondyna.
Wybierz jakiegoś, bo się obrażę! - obróciłem się na pięcie z poddartym nosem . No dobrze! To chcę tego ;)
Dziękuję ;* - powiedziała mi to i dała mi buzi w policzko ;D . Aaaaaaa! byłem taki szczęśliwy!
Chodziliśmy jeszcze tak z godzinkę i rozeszliśmy się do domów. ;)

* Oczami Klaudii *  

Byłyśmy takie szczęśliwe ! Przecież to wszystko jest jak bajka! Ległyśmy się na łóżko strasznie zmęczone i od razu zasnęłyśmy... Obudził mnie tylko dźwięk sms.

" Cześć ;) Świetnie się dzisiaj z tobą bawiłem. Może to powtórzymy, ale tylko we dwójkę? Zayn x "

Zaczęłam skakać po łóżku jak szalona. Odpisałam mu w tępię natychmiastowym ! ..

" Ja też się świetnie bawiłam. Możemy to powtórzyć, z przyjemnością. ;* "

__________________________________________
 Mało, ale musiałam w końcu coś dodać ;*** Piszcie w komentarzach jak wam się podoba! ;) I czy wgl. się podoba! ;D
 ( Mogą być błędy, bo mi się już nie chciało sprawdzać )




10 komentarzy:

  1. szał jest staniki latają. Tylko tyle potrafię powiedzieć . Dziękuję <33 / kams

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba xd dawaj już następny komentarz ;D
    ~aza.

    OdpowiedzUsuń
  3. jupi!!!
    super rozdział i ty dobrze o tym wiesz ;D
    czekam na NN i pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :* powiedz mi ,informujesz może kogoś o nowych postach ? Bo jak tak to ja chętnie bym się zgłosiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz mogę cię infoormować ;)x Podaj mi twojego TT to ci tam bd pisać o kolejnych rozdziałach .^^

      Usuń
  5. No, fajny ale gdzie ja się pytam?! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie , czekam na kolejnee < 33
    opowiadania-zwierzenia-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG OMG ! ! To jest boskie! Też chce takiego miśka wielkiego haha! A i tam przy stroju Zayna masz złego linka bo link jest do tego rozdziału haha ;-) Ja chce jeszcze ;D "Zayn całował ziemię" haha to było fajne ;D <3 To ja też poproszę o info o nowym na tt, chyba mojego masz jak coś to @Martynaukowiak <3
    i Zapraszam do siebie ; i-still-feel-it-every-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział świetny ! Ja chce już następny. Dodaj jak najszybciej ! <3

    OdpowiedzUsuń